2013. február 19., kedd

Cukormentes kihívás 2. heti beszámoló

A második hét nagyon könnyen telt. Ha eszembe jut az édesség, az leginkább akkor történik, ha valamilyen csoda sütis képet látok Dizájnmenza oldalán :) Párat már ki is néztem, amit el fogok készíteni. Másrészről azért is jó ez a kis böjt, mert nagyon sok receptötlet jut eszembe - természetesen édességekre gondolok itt :)
Zizinél láttam a banánfagyit, amiről bevallom még sosem hallottam. El is akartam készíteni, de a megfázás közbeszólt. Majd ha jobban leszünk, nálunk úgyis mindig banándömping van.
Sok mindent főztem, és sok recepttel adós vagyok még most is... de ezek fent  vannak a blogon és illettek a diétába: paradicsomos vöröslencse főzelékspenótos csusza kecskesajttalsajtos pogi (a recept szerinti 1 tk barnacukrot elhagytam, a poginak meg se kottyant). A spenót és a tészta páros az egyik kedvencem, bár most hogy van itthon céklám, azt hiszem végre elkészítem azt a házi céklás metéltet, aminek a receptjét már jó ideje őrizgetem. 
Ezen a héten nem csak a kávéval bűnöztem, hanem megkóstoltam Magdi barátnőm almás sütijét is. Nem az édesség hiányzott, simán csak jól nézett ki és kíváncsi voltam rá, milyen. Így a Nagyobbik tányérjáról felcsipegettem a maradék morzsákat. A  kóstolás beváltotta a hozzáfűzött reményeimet. Az almás süti egyszerű és nagyszerű volt :) Bár a bababulit túléltem minden színes fánk és torta ellenére, ennek a házi almás tortának nem tudtam ellenállni.
A mozgással még mindig saját magam adósa vagyok, de az elhatározás már kőkeményen meg van. 
Néha a vizet elfelejtem... hiába, nem tudok megváltozni...
Összegezve - és most elég rövid is voltam - jól érzem magam és bármily meglepő, nem hiányzik az édesség. 

A pogi még a cukormentességbe is belefér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...