2013. február 4., hétfő

Cukormentes kihívás - 2. nap

Nemsokára véget ér a második nap is, legalábbis az étkezéseket illetően. Épp most fogyasztom a vacsorámat, ami nagyon leleményesen a tegnapi rizi-bizi maradék egy kis plusz zöldséggel:) A közérzetem még mindig rendben van, sőt úgy érzem, mintha kicsit megugrott volna az energiaszintem. Kivéve a délután 2 órát, mert akkor innám a második kávémat :( De miután túllendültem ezen a ponton, ittam helyette egy meleg gyógyteát és máris tovább pörgött a nap. Azt azért be kell valljam, hogy hajnal fél 5 kor felkeltem a Nagyobbikhoz, és mikor visszafeküdtem, kicsit nagyon éhes voltam... nehezen ment a visszaalvás is, de igazából a reggel már teljesen a megszokott módon indult. Ebédre a gyerekek tésztát kértek paradicsommal (és krumplival és virslivel:)), így ez eldőlt már reggeli közben. A mozgás eddig kimaradt, de az esti mese alatt igyekszem pótolni :) Bár az édességhiány jelei még nem mutatkoztak, azért jól esett, amikor találtam még fél üveg szilvalekvárt, amit Kedvesem anyukája készített cukor nélkül, sütőben... végveszélyben ehhez fogok folyamodni :)

2. nap

Napközben 2 l víz + gyógytea

Reggeli - 2 szelet barna kenyér (a tésztáját itt találjátok) ici pici vajjal és sok paprikával, 1 csésze kávé kis tejjel

Tízórai - 1 pohár gyümölcslé (1 citrom, 1 narancs és 1 grapefruit kifacsart leve)

Ebéd - Paradicsomos tészta sajt nélkül sok-sok bazsalikommal (Az elkészítésével nem sokat bajlódtam. Amíg kifőtt a durumtészta, olíva olajra dobtam pár gerezd zúzott fokhagymát, nyakon öntöttem egy doboz paradicsomkonzervvel - a "friss" paradicsom télvíz idején ehetetlen :( -, összeforraltam, só, bors, sok -sok bazsalikom. Kész.)

Uzsonna - 1 alma

Vacsora - Zöldséges rizs 


A kihívás részleteit Zizi blogján olvashatjátok, itt.

Kapcsolódó bejegyzések itt.

2 megjegyzés:

  1. Ha édesség után ácsingózol,próbáld ki az olajos magvakat. Nekem nagyon bejött és nem kívánom így az édességeket. Minden magot picit megpirítok és így különleges íze lesz. A szezámmagot és a lenmagot különösen megkedveltem. De a dió és a napraforgó sem rossz!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...