2013. február 13., szerda

Cukormentes kihívás 11. nap

Már szinte teljesen megszoktam, hogy kimarad a cukor az étrendemből. Érdekes, hogy nem is hiányzik. Ha őszinte akarok lenni, ez több mint érdekes. Én, a nagy édesszájú! Hmm... talán épp itt volt az ideje, a mézet (mert ugye én mást nem nagyon eszek) felváltani egy kis gyümölccsel. Erről eszembe jut egy másik tapasztalás. Amikor elhagytam a fehér cukrot, akkor először a napi - 3 :) - kávémmal kezdtem. Ennek elsősorban nem egészségügyi megfontolása volt, inkább a méz ízének a szeretete. A kávémat már évek óta csakis mézzel iszom (kávézóban azért becsúszik a barna cukor is, ha nincs méz). Szóval, amit megtapasztaltam. Ha véletlenül fehér cukor kerül a kávémba, két korty után úgy fejbe vág, mintha kapnék egy 1:2 -es  intravénás cukorszirupot. Brrr.... Hamar kikerült a "hagyományos" cukor a kamrámból. Általában amit lehet mézzel édesítek, de mindig van itthon nádcukor is. Ha vége a hónapnak, akkor azt hiszem juhar szirupot fogok venni és megkérem az én Egyetlenem, hogy készítsen nekem csúsztatott palacsintát! Mert azt bizony ő csinálja a legjobban! :)))



11. nap


Reggeli - tonhal, pirítós, citrom és 1 csésze kávé tejjel

Tízórai - kivi

Ebéd - tejszínes karfiolleves kék sajttal

Uzsonna - répa 

Vacsora - héjába sült krumpli juhtúróval, hordós káposztával, lila hagymával


A kihívás részleteit Zizi blogján olvashatjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...