2013. február 12., kedd

Cukormentes kihívás 10. nap

A nap fénypontja, a lecsó! Ezer éve rákészültem, most pont volt apropója. Ti szeretitek? Az egyik legegyszerűbb és legnagyszerűbb étel. Én speciel tejföllel és frissen sült ropogós héjú fehérkenyérrel szeretem a legjobban, de diétás időkben kenyér nélkül sem elvetendő. És akkor most jöjjön a nap legkiábrándítóbb - pontosabban egyetlen kiábrándító - pillanata. Ez nem más volt, mint amikor rápillantottam a tegnapi aszalt áfonya zacskójára... bla bla bla... összetevők... igen... vörös áfonya.... CUKOR! MI??? CUKOR??? Most akkor nem is tudom, én vagyok eltévedve, vagy az aszalt gyümölcsöt nem cukor nélkül kellene aszalni? Nem az van a zacsira írva, hogy kandírozott áfonya. Tisztára elkenődtem :( Ha legalább megkívántam volna azt a nyomorult cukrot. Hahh, akkor se ilyen formában. Előbb ennék egy kanál napraforgómézet. 
Egyébiránt minden rendben, kicsit fáradtka vagyok, de ezt a gyerkőcök számlájára írom :)
Mindjárt 10 óra... vajon ma is rám tör a 10 utáni éhség??? :)))



10. nap


Reggeli - 2 szelet házi hagymás kenyér kecskesajttal, kápia paprikával, 1 csésze kávé tejjel

Tízórai - kivi

Ebéd - Sült pisztráng zöldborsós krumplipürével

Uzsonna - Frissen facsart grapefruitlé

Vacsora - Lecsó :D


A kihívás részleteit Zizi blogján olvashatjátok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...