2012. február 12., vasárnap

Villám ebéd - Vega tepsis krumpli

Hétvégén lehetne mindig a legfinomabb frissensülteket az asztalra varázsolni, nálunk mégis a főzésre marad a legkevesebb idő. Végre együtt a család, így minden más előtérbe kerül. Séta, játék, bevásárlás, és hétvégén mindent együtt csinálunk, mindenhova együtt megy a család. Nem túl hatékony munkamegosztás szempontjából, de a kicsik apahiányát enyhítendő, így a legjobb mégis. Csak az éhség jutattja eszünkbe, hogy lassan enni kéne. Ma előrelátóbb voltam egy picit. Ebéd előtt kimentünk egy kis sétára. Amíg Kedvesem a Tücsköket öltöztette, én összedobáltam a hozzávalókat és beállítottam a sütőt 70 perce, hogy mire hazaérünk készen várjon minket a frissen sült tepsis krumpli.

Hozzávalók:
2 kg krumpli, 3 fej lilahagyma, 4 paradicsom, 2 paprika, só, bors, 6-8 gerezd fokhagyma, olívaolaj

A megtisztított felkarikázott hozzávalókat a kiolajozott tepsibe rétegezem. Alulra krumplit, aztán a többit sorjában - ha lett volna itthon, akkor cukkini is került volna bele - zúzott foki, fűszerek, tetejére még egy kis olíva, aztán be a sütőbe 200 fokra 1 órára.

Bár önmagában is laktató, többször készítettem már light-osabb husik mellé köretnek. Ilynekor kevesebb krumplit teszek hozzá, de kinek-kinek ízlése szerint.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...