2012. február 17., péntek

Életmentő leveles


Ha már megemlítettem tegnap, akkor le is írom. Életmentő, mert gyors, meleg és finom. Bár minden vágyam, hogy megtaláljam végre a legkiválóbb házi levesetészta receptjét - eddig ugyanis inkább kudarcba, vagyis vajba fulladtak a kísérleteim - addig be kell érnem a bolti  változattal is. Tegnap ugye nagy rohanásban voltunk, így egy órám maradt az ebéd és vmi sütike összekutyulására. Így hazafelé megálltunk egy Sparban és beszaladtam egy nem fagyasztott levestésztáért. A többit összekapkodtam a hűtőből.

Hozzávalók:
1 cs levestészta
10 dkg juhtúró
3 ek tejföl
2-3 gerezd fokhagyma
só, bors, olívaolaj
Tetejére: lilahagyma, paradicsom, sonka v kolbász, póréhagyma, pritaminpaprika stb

A sütőt 200 fokra előmelegítem.
A levelestésztát tepsibe terítem, vagy téglalapokra vágom. Összekeverem a juhtúrót, tejfölt, zúzott fokit, fűszerezem. Megkenem vele a tésztát, majd a tetejére szórom a szeletelt sonkát, hagymát, paradicsomot stb.
Tetejét olívaolajjal meglocsolom, fél óráig sütöm 200 fokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...