2012. március 27., kedd

Amerikai palacsinta

Már ezer éve elhatároztam, hogy végre megsütöm. A sok recept közül Jamie Oliver palacsintája mellett döntöttem, bár nagyon sokban nem különböznek a leírások. Igazából a sütőpor és a felvert vagy nemfelvert tojásfehérjében. Finom kis desszert, ugyanis mi annak ettük. Se kóstolás előtt, se utána nem tudnám elképzelni reggelire, ahogyan azt a hazájában fogyasztják.

Hozzávalók: 3 nagyobb tojás, 120 g finomliszt, 1 tk sütőpor, 1,5 dl tej, csipet só

A tojások sárgáját simára keverjük a tejjel, liszttel és a sütőporral. Ezután a tojások fehérjét verjük fel a sóval, majd forgassuk bele a tésztába. Végül forrósítsunk olajat egy serpenyőben és süssük ki a palacsintákat.
Én juharsziruppal locsoltam meg és pirított amerikai mogyorót szórtam rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...