2013. április 29., hétfő

Kedves meglepetés érkezett a hálón...

Amikor tavaly elkezdtem írni a blogomat, igazából nem gondoltam arra, hogy ezt rajtam kívül olyan sokan fogják olvasni. Mégis egyre több kedves és ösztönző visszajelzést kapok, így most már régóta nem csak egy saját receptgyűjteményt vezetek. Ha valami finom ételt készítek, mindig gondolok Rátok is, és igyekszem megosztani Veletek. Most az örömömet osztom meg, és köszönöm szépen Zsuzskának, hogy érdemesnek találta a Méz és Olívát a díjra.
További kellemes főzőcskézést kívánok Nektek! Mert főzni jó ;)

A díjat én Nekik szeretném továbbadni, remélem elfogadják :) (Ha nem, semmi baj, én attól még továbbra is szívesen követem őket :)



A szabályok:
  1. Megemlítjük, kitől kaptuk a díjat.
  2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
  3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...